25 Mart 2012 Pazar

                    Reca ediciğim bu bahsi kapatalım artık

Efenim ben buralarda yeniyim. 
Böyle girişlerden hiç haz etmem oysa ki. Ancak 'her şey insanlar için görmek öğrenmek için - bazen zor olsa da.'
Evet sen de fark ettin değil mi saçmalamaya ne kadar yatkın olduğumu. Bir de kelimeleri yanlış yazınca ilkokul hocalarımızın gözümüze sokmaya çalıştığı gibi altı kırmızıyla çiziliyor ya çok seviniyorum. Keşke anlatım bozukluklarıma da bir çare bulunsa.
Bugün içime eski Türk filmlerinin karakterlerinden biri kaçsa da onlar gibi konuşabilsem istiyorum.
Neden olmasın.




3 yorum:

  1. Laaan Seliiin! Seni buralarda göreceğimi hiç düşünmezdim oj geldin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burda konuşunca kimse seni dinlemiyo ama susturamıyo da dediler geldim:)

      Sil
  2. Doğru demişler, iyi yapmışsın.

    YanıtlaSil